Kajsa xD

20 saker i mitt liv!
Heej på er!
Det är fredag!
Så det betyder 20 saker i mitt liv!
Jag skriver 10 bra saker och 10 dåliga saker.
Vi börjar med dom bra sakerna.
1. Jag tror det gick bra provet. Det känndes bra så det måste gå bra.
2. Jag har inte fåt ett ända medelande från FB om det. Ni vet! Jag hoppas att det slutar.
3. Jag skrev en ny låt! Okej för mig är det bra!
4. Min dator funkar igen!
Visst den är cp men den funkar!
5. Jag skratta typ jätte mycket idag.
Jag och min vän såg på en serie och vi skrata så sjukt mycket.
6. Jag sluta tidigt idag!
7. Jag skrev klart en liten saga som vi skulle göra i skolan. Den blev bra.
8. Måla typ klart hundra bilder som jag måla för typ ett årsen.
9. Skolans internet funkar.
För typ en vecka eller så. Så funka inte våran internet på skolan så vi kunde inte jobba! Det störde mig väldigt mycket!
10. Nya vänner!
 
Och nu dåliga nyheter!
1. Det har regnat så sjukt mycket denna veckan!
2. Min mobil stänger av sig hela tiden.
3. Mina spel på xboxen.
Jag spela mitt favo spel och det gick typ sönder! Vad hände?
4. Min radion funka inte!
5. Min kompis drog i min arm och det gjorde svin ont! Hon satte sig på marken och jag drog med henne till klass rummet. När hon släpte var min handled helt röd!
6. Halka idag! Jag blev så sjukt blött!
7. Orka inte med min klass ibland. Och denna veckan har det varit skruvat.
8. FB cpa sig! Det har aldrig hänt.
9. Min vän slog till mig huvudet! Varför?
10. Mina älskade skor är helt leriga!
 
Ja det var ju första gången jag skriver 20 saker i mitt liv.
Men det väl bra tror jag.
Jag har typ slut på ider på vad jag skall göra på min blogg. Så om ni önskar något så kan ni alltid skriva till mig. Eller om ni vill prata.
SES xD