Kajsa xD

Sjuk idag.
Hej på er!
Jag är hemma idag.
Jag mådde inte så bra så jag stanna hemma idag.
Och jag har inte heler kunnat sova på typ as lännge och det är rätt så jobbigt.
Och jag pluggar som fan också!
Det är så sjukt jobbigt.
Jag har två prov också!
Ett i engelska! Och ett i Tyska!
Och jag känner mig bara.... Okej jag svär där om ni undrar.
Jag orkar inte. och jag kan inte plugga hem!
Jag tror jag skrev i ett inlägg.
 
Men i allafall.
Kommer ni ihåg när jag gjorde en vad jag stör mig på lisat?
Först skrev jag om fb.
Det här med att det är så sjukt många som skriver till mig.
Hej snygging skall vi gå ut någon gång?
En minut senare.
Sorry det var en kompis som skrev det.
Var inte jag klar då!?
Jag hatar när man gör det!
Så snälla jag ber er. SLUTA!!!!
Jag orkar inte mer. Jag har varit nära på att stänga ner min fb bara för att det är så sjukt jobbigt
Men jag har den kvar. Och om det händer igen så kommer jag någ antaligen lägga ner med FB.
Och det vill jag inte. Men om det fortsätter så gör jag det.
OKEJ!?
Det var allt för mig.
SES xD