Kajsa xD

Jag stör mig på!
Hej på er!
Sorry att jag inte har skrivit så mycket men jag tror att jag håller på att bli sjuk eller något.
Jag skulle tränna idag men jag orka inte.
I allafall. Jag tänkte göra en " Vad jag störr mig på" lista.
Det är att jag skall skriva 10 saker som jag stör mig på.
 
1. Att folk skriver på sms eller fb jag är kär dig skall vi gå ut.
Men sen skriver Att det var en kompis som skrev det.
Det har hänt mig ganska många gånger.
Och det är inte okej.
NI LEKER MED KÄNNSLOR! Och det skall man inte gör! Och ni vet det!
 
2.  Att folk dömer än över hur man ser ut!
Visst jag har en annurlunda stil men det betyder inte att ni skall döma mig. t.ex. ni kanske tycker att han eller hon är efter bliven eller något sånt. Ni vet inte. Han eller hon kanske är supper snälla. Men ni dömmer och säger nä han eller hon är så konstig så vi hänger inte med dom.
 
3. När äns familj lovar något så blir det inte av.
Jag tror att det är fler än jag som tycker det.
 
4.  Min Jävla dator!
Min dator är så jävla seg. Jag kan ju knappt jobba med den!
 
5. När man skappar massa hatar sidor åt folk!
Jag känner 3 personer som har fått hata sidor på Instagram! Och jag har en fråga. HUR TÄNKER NI!?
Folk blir jätte ledsna och jag har hört att folk vill ta livet av sig.
 
6.  Mat.
Jag har börjat tröttnat på mat nu för tiden. Och det gör att jag nästan inte äter något i skolan. Men jag tror det blir bättre. Men jag är fortfarnde trött på mat!

7. Busringingar.
Visst det kan vara kul litte då och då. Men inte hela tiden. 
 
8. Skolan.
När jag var liten så blev jag ledsen varje gång jag inte fick gå i skolan för att jag var sjuk.
Nu så hatar jag skolan!
Och jag menar verkligen HATAR!
 
9. När man gemför pengar.
Det har jag tröttnat på väldigt mycket. Folk gemför hur mycket pengar man har. Man kanske inte har så mycket pengar.
 
Och tillsisst.
10. När folk rättar mig!
När jag var liten så fick jag så damp när någon rätta mig. Det kunde vara tal eller något annat. Men jag gillar det fortfarnde inte. Och vissa vet om det och gör det bara för att jävlas med mig. Och jag har en sak att säga. Sisst någon rätta mig så råka jag slå till den personen. Det var inte mengingen men efter det så behöver jag kontrolera mig.
 
Så det var det. Och det sissta är inte så farligt längre. Men jag stör mig fortfarnde på det.
Det var allt jag hade och säga. Och om ni har något problem eller något sånt som ni vill dela med mig skriv bara i komenatrerna.
SES xD