Kajsa xD

Kasta bort allt!
Jag har en kompis som har lust att kasta bort allt!
Och jag menar allt.
Jag har inte varit vän så länge med denna person men jag vet att den person läser min blogg.
Jag säger bara att det är fel att kasta bort allt som man har jobbat för.
Tro mig jag vet.
Jag är ett sådant freak som folk säger.... Fråga när brydde jag mig senast.
Freak som jag är starka på mer en bara ett sätt!
Tillbakas till min poäng.
Och det är att det finns värre freak än jag. Och freak är coola! (SÄGER DET! OCH BRYR MIG INTE VAD DOM SOM HATAR MIG TYCKER!)
Min kompis kastar ut folk som vill hjälpa denna personen. Och en av dom är ja.
Så om du vet att det är du PRATA MED MIG!!
Och säg inte att det är ok för det är inte det!!
Okej!?
Nu tycker ni att det kanske är konstigt att jag skriver på bloggen men jag har kastat bort alla mina tankar på detta!
Du gör inte dig själv illa utan alla andra som bryr sig också!
DET KAN BLI BÄTTRE!