Kajsa xD

Över trött!
Nä nu är jag över trött!
Jag orkar inte vara vaken lika mycket som jag brukade!
Kan vara att jag inte äter lika mycket som jag brukar men jag tycker fortfarande att jag skall fortfarande äta så som jag gör men just nu tycker vissa andra att jag inte skall göra det.
Men det är ocsk därför ajg inte har skivit på bloggen.
Lite trött på skolan har haft två prov och ett av dom var idag och jag känner mig bara övertrött! hur det nu stavas!
Ett Historia prov som jag skrev ca 6 sidor och ett Rligons prov som blev ca 3 och halv!
jag orkar inte mycket mer.
Snart bryter jag ihop!
Ni som har kännt mig länge vet att det brukar hända och om man vill fråga är det bara att skriva en komentar för jag stänger ner mobil och lite andra grejer nu!
Jag hoppas så klart att ni mår bra så ses vi snart igen när jag mår bättre.
SES xD <3
#1 - Anonym

Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack så mycket
Kajsa xD