Kajsa xD

Jag känner mig...
Jaa.. Jag känner mig konstig. 
Jag menar seriöst allt går åt helvete för mig och den här världen. Jaa jag vet att jag har pratat om skolan men jag känner mig helt körd. Jag tycker att det går så dåligt att jag vill sätta mig i ett hörn och gråta. 
Och sen det här med världen. Hur kan seriöst vi människor kasta på saker som vi ser och skall förstöra det. Jag menar inte bara om mobbning nu om ni tror det. Men jaa det är ju en stor del i den här världen. Nää jag menar också djuren och hur vi människor kan se ett djur och vill förstöra och göra sönder saker. Naturen är en sådan stor del av våran värld och vi vill förstöra den. 
Jag bara fattar inte. Jag bara orkar inte..... 
Ärligt talat är det bara jag som känner så? 
Sorry att det blev lite dep men kände att det behövdes säga.
#1 - Milou

Du har så himla rätt jag känner precis samma sak Kajsa... Hela den här mänskligheten är dömd till döden... Och det enda vi kan göra är att kämpa emot! Skit i skolan. Gör bara ditt bästa, mer kan dom inte kräva av dig. Du är helt fantastisk. Vi måste ses snart så vi kan se vidare på monster. Kram <333

Svar: Tack Milou <33 Men ibland är det svårt även fast man vet att det är lätt<3Jaa det måste vi helt klart göra. Monster är ju ful med idioter XD cx
Kajsa xD