Kajsa xD

SÅ SÖTA!
 Jag tror jag har varit med det mest sötaste någonsin!
Jag var i skolan och råka tappa bort mina kompisar och gick runt skolan.
På vår skola har vi ett tagis utanför så jag gick ut för att lita.
Då satte det två tjejer på en liten cykel vid gården av Dagiset. Dom var kanske vid 6 års ålder.
"Hej! Vad heter du?" fråga den äna av dom.
"Hej! Jag heter Kajsa" svara jag och stanna ett tag.
"Va fint namn!" sa samma tjej igen och såg så glad ut.
"Tack så mycket" sa jag och fortsatte att gå.
Tjejerna cykla efter.
"Va fin du är" sa den andra tjejen.
"Tack så mycket ni med" sa jag och fortsatte att gå.
Dom cykla efter mig och ropa.
"Vi följer efter dig!"
"Haha jaa det gör ni" sa jag och gick vidare.
Sen helt plötsligt så hörde jag dom ropa!
"KAJSA! KAJSA KAJSA!" ropa dom och cykla efter mig.
Dom såg så glada ut och det gjorde mig glad.
Dom var så söta och det finns en anlednign till att jag gillar barn.
En av dom är den här ^~^
Det gjorde min dag ^^
#1 - Milou

Hade fått panik i ditt ställe haha

Svar: Haha! Men du känner mig. Jag tycker barn är så söta ^^ <3
Kajsa xD