Kajsa xD

fan också!
Heej på er. Jag är fortfarande i Tyskland men nu har jag en stukad fot på köpet. 
Och jag kan säga att det gör så sjukt ont
Och nu skall jag berätta vad som hände.
Jag var på MCDONALDS med konfa gruppen.
Jag och dom andra skulle tillbaka ner från massa trappor efter som vi var på över våningen. Jag gick ner med en cola i handen. Sedan missa jag sista trapp steget och stukade foten.
Jag skrek för det gjorde så ont.
Ambulansen kom och jag åkte till Sjukhuset.
Första gången jag åker Ambulans och kul var det inte.
Han som körde, körde jätte dåligt. Mitt ben gjorde dubbelt så ont.
Jag kommer till sjukhuset och skulle kolla så att inget var brutet.
Totalt var så var inget det.
Så nu har jag en skenan på mina högra fot och går på kryckor.
Jag har idag sett Berlin muren dock för jag är fortfarande i Tyskland.
Så det är riktigt kul.
Åk dit om ni inte har gjort det.
Ses xD