Kajsa xD

Skall klippa och klistrat.
Heej på er.
Ja som det står har jag en över askning på väg.
Det får ni se så fort jag har fåt allt jag behöver till det.
Jag hoppas att det blir bra och att jag själv blir nöjd med det.
Men jag har haft en bra vecka i allafall.
Jag skall konfermeras men först sakll jag till Berlin som ni har hört talas som.
Ja så jag åker om ungefär en vecka.
SKIT KUL!
Så klart kommer jag att blogg som jag har sagt förut.
Men just nu så bor jag i Partille för att komma närmare konfan. Jag är typ på ett läger men man sover dock inte över. Så jag vet inte vad jag skall kalla det för något.
Och vi har en blogg.
Så om ni vill kolla in den här är länken:
http://lundbyontour.blogg.se/
Ja tyvärr måste ni kopiara den.
SORRY.
Jag är den första konfermanden som gör ett inlägg.
Kolla in den och skriv vad ni tycker^^
Skriver ju en hel del så ja det står rätt mycket^^
Men vi ses snart^^