Kajsa xD

SOMMAR LOV! ❤
Ja då har jag sommarlov!
Fy fan va gött det är. Jag är så trött på plugget så det inte är klokt.
Men nu sitter jag på bussen på väg för att träffa en grupp eller hur man nu skall säga det.
Skulle ha gått på en fest men nu går ju inte det.
Men jag skall gå nästa år så då blir det kul.
 
Jag har haft det så grymt kul idag och jag kan inte tro att jag har slutat 8.an.
Skall bli skönt att bara slippa allt för engångs skulle.
Åka till Berlin och ha det bara trevligt.
Vi ses snart igen för jag har SOMMARLOV!!
#1 - Alva

Kolla in min blogg

Svar: okej då^^
Kajsa xD

#2 - milina.blogg.se

Åh vad skönt :)

Svar: Det kan man säga^^😊
Kajsa xD

#3 - Petra Wikman

Jag åker till Berlin i September!!

Svar: Va kul^^ Jag har varit i Tyskland två gånger men det är första gången jag åker till Berlin ^^
Kajsa xD

#4 - BeckaBubblegum

Så skönt med sommarlov, hoppas du får en bra sommar! =)

Svar: Tack så mycket hoppas att du också får det^^
Kajsa xD

#5 - Vanessa andersson

härligt :)

Svar: Det kan man säga att det är^^
Kajsa xD