Kajsa xD

8 dagar kvar
Heej på er.
Så jag vakna klockan 12.35 som vanligt så jag har bara varit vaken i en timme.
Men jag kom och tänka på en sak...
Det är bara 8 dagar kvar tills mitt liv börjar igen. Fast den här gången på gymnasiumet... Det är sjukt!
Jag har inte äns fyllt 16 år och jag skall börja på mina tre sista år i skolan! (om jag inte pluggar vidare vilket man antaligen måste XD)
det är sjukt jag är fan inte redo! Jag är ett barn! Eller inte rent tekniskt sätt men ni fattar vad jag menar.
Så det är sjukt enligt mig och jag kommer inte gå i samma klass som mina vänner för jag var den ända i min årskurs på mig skola som valde Estetisk... Jag är så körd.
Några av mina kompisar kommer att gå i samma skola som mig fast dom är typ en annan byggnad.
Och Sarah som ni antaligen redan om vem det är hon kommer inte äns gå i samma skola som mig....
Lika bra att jag stannar tiden nu.
 SES XD