Kajsa xD

Snart är det dags!
Heej på er!
Jaa snart är det dags för jul och lov. Snart är det dags för att ta det lungt och kunna sova. Snart är det dags för att alla i familjen samlas och ser på tv.... Det är väl inte bara min familj som gör det CX
Jag fyllde 16 för ungefär 2 veckor sedan men jag har den lyckan att få halsfluss och influensan CX Såå jag fick lite presenter från mina släktingar igår bland annat den här
 BIlden säger sig själva! Är så lycklig ^~^ 
Även fast äns födelsedag är något man ser fram emot ser jag mer fram emot julen. Den som träffar tycker oftatst att jag är en sån person som inte gillar julen. Och dom har rätt... Jag ÄLSKAR JULEN!!
Men jag tycker det är onödigt att redan börja i September att sätta upp jul dekorationerna. Men jag är så glad över att det är snart dags för Julen!
SES CX