Kajsa xD

Jag åker till Tyskland
Men heej på er alla ^~^ Jaa jag har nu åkt till Tyskland ett anntal gånger om jag har rätt nu så är det här den fjärde gången jag åker dit. Men den här gången skall vi till ett nytt ställe. Och jag hoppas att jag inte behöver åka till sjukhuset som jag gjorde när jag var i Berlin. Det hade ju inte varit så kul. 
Jag kommer inte iåg var stället heter men det skulle vara i närheten till Anne Franks gravplats och som historiker nörd (jaa jag är det och min pappa XD) så måste jag dit så just nu läser jag Anne Franks dagbok och wow va bra den är. Men lever sig in i boken mer efter som att man vet att detta har hänt. Samma sak med Go Ask Alice läs den om ni inte ha gjort det.
Jag åker inte än men jag åker den 20 så det är ändå snart.
Dåligt uppdatering som det brukar vara men bort rest är bort rest och jag kommer att vara i Tyskland i två veckor.
Ett tips från mig är att om ni läser språk som jag gör jag läser Tyska det bästa sättet att lära sig är att vara med i en sitvation. Jag trännar jätte mycket tyska när jag är där och lär mig jätte mycket och nu när jag skall läsa det på gymnasiumet så behöver jag all hjälp jag kan få.
Joo och en sak
 JAG SAKNAR MITT ROSA HÅR!!!!!!!
Jag längtar så till jag färgar om det. Jag har färgerna och allt men sommaren är inte slut än  CX
Jaja det var allt från mig SES XD