Kajsa xD

Kan någon ta min mobil och kasta den i havet!?
JAAAAAGGG hatar min mobil så himla mycket!!!!
Den är så jobbig den funkar aldrig och jag vet inte vad jag skall göra med den!
Först så kan folk inte ringa till mig och dom säger att det är upptaget Sen så kan jag inte se mina medelande utan jag måste gissa vilka som har messat mig... Sen så måste jag gå in på instaleringar för jag kan inte komma åt internet eller något annat jag måste ändra på. Den låser sig inte så vem som helst jan ta min mobil. Men nu har jag satten kod på det som är viktigt så den låser appen som tur är.
SÅ JÄVLA IRITTERANDE!!!
Jag msåte kolla vad det är för något jag dör snart. Men jag hoppas att det kommer att gå bra när jag har fxa det. Så #prayformyphone
Haha nää jag kllar mig allt men om min dator hade gåt sönder hade varit ett helvete som jag inte hade velat upp leva XD
 SES XD