Kajsa xD

SKOLAN DÖDAR ÄN!!
Detta inlägg inhåller lite saker som fock tycker är jobbigt. Svärdommar men i mina andra inlägg så nu kör vi! ^~^
Som en tjej på 15 år och ni som läser min blogg har ni hört mycket skit från skolor. Jag är rätt säker på att all har olika relationer till just skolan. Min är fuck it jag vill vara hemma och spela tv spel... Och se på Walking dead jaaaa...... Jag är sen med att börja se på det men GUD vad bra det är!!
Jag börjar snart i gymnasiet och skall förhoppnings viss gå den linjen jag har länktat efter sedan jag börja i skolan... Jag är 100% seriös nu. Men ändå känns det inte som det är tillrekligt. Varför inte??
Jo du skall minst ha godkänt annrs får du inget poäng så att du inte kan gå på den linjen du vill gå på och dit blir fuckat en gång till.
Min lärare sa faktiskt till mig en gång att livet är som ett tv spel och det håller jag med. Spela ett spel är väl det jag är bra på. I ditt liv måste du samla påäng för att klara dig i livet och komma upp nivår. Och det du inte klarar kan du få en till changs eller så går allt åt helvete.
Det är väl så. Och vilkas fel är det som fuckar med våra hjärnor, som inte ge oss den kunskapen som vi behöver och vilka som bestämmer nivårna som det skall vara...
Jag ger en minut att tänka på det.
Skolverket!
Jag kan inte betala räkningar och jag kan inte tvätt eller joo det kan jag.
Alla säger att det är lärernas fel men nej se dom som små mini bossar som du måste bemästra men den värkliga bossen är  skolvärket.
Men när allt är slut så slår du bossarna (skolvärket) och säger "HA FUCKERS JAG GJORDE JAG KLARA EN DEL AV ERT FAN SKAP SPEL! OCH NI KAN INTE FUCKA MED MIG MER SÅ HAHAHA XD"
Så joo det vad jag tänkte. 
Wow.... Jag tänkte skriva så här mycket om det XD
Så det är det jag har gjort. Klarat detta spel.
Väldigt mycket fula ord jag vet men skit samma. 
Men nu drar jag så vi SES XD