Kajsa xD

Hur illa ligger vi till??
Heej på er.
Jaa alla pratar om en sak idag och det är ju att Donald Trump van valet... HUR!?
Han har uttlalat sig som Rasict, Sexsit, Homofob med mera och detta är Usas nya President!?
Ärligt talat jag är rädd och vissa säger att jag över driver men nä.
Vi här i Sverige tar hand om mycket om exporterna och han har själv sagt att han inte gillar det. Vilket kan sluta illa för våran ekonomi. Ryssland vill ha gottland och Trump har sagt att han Iventult skulle villja "Jobba" med ryssland. Vi är rätt f***t jag tror det är därför att Sverige vill börja med Lumpen igen.
När vi inte pratar om det med Ryssland så är Estland, Lettland och Litauen rädda för att Ryssland skall attaker för dom vet att det inte kommer komma någon stöd från USA. Trump har själv sakt att om det händer något där kommer det inte vi komma och hjälpa till.
Ekonomi inte bara i Sverige utan hella Europa har börjat rasa och så klart Usa självt. En sida för att kunna ta sig in till Canada har laggat ur för att folk vill inte vara kvar längre.
Visst han kanske kommer att vara bra för Usas ekonomi men i mina ögon ser det mörkt ut.
Så bra jobbat antar jag. Bra jobbat.
Det åter står bara en sak..... Lägga sig och sova och hoppas att det bara är en dröm
SES XD