Kajsa xD

Dom bästa dagarna

Heej på er alla fina människor. 
Jag har inte bloggat så mycket så nu är det dags. Jag var på Liseberg i Lördags. Och nej jag åkte inte Mekanika eller hur det nu stavas. För den var sönder. Men när jag och Sarah skulle gå hem då gick den igång! 
Ni fattar inte hur arg jag blev! 
Men jag hade detsuppermed domNadja, Sara och Sarah. Och jag hoppas att Sarah hade en bra födelsedag då^^ 

 I söndags var jag i Nordstan med Sarah. Vi kolla lite och såg på typ en konsert om man kan kalla det de. Gruppen som sjung har varit medmelooch sjunger "Hello Hi!" Japp Dolly Style var det. Jag fick autograf av dom och jag har en super cool väska som ser ut som en svart igelkott med rosa piggar som jag hade. Dom tyckte den varsupercool och det gjorde mig lite glad^^ 
 Man kan säga att jag är gillar deras musik. Det är bara så😉 
Senare gick vi och kolla i affärer. Och vi lära efter en affär. Vet ni vart Kawaii shop ligger.
 Det var den vi lära efter. Så gick sjukt långt. Och när vi väl kom fram så var den stängd! Och det gjorde oss båda jävligt besvikna😠Så vi skulle gå tillbaka. Men sen så Sarah att man kunde ta spårvagnen tillbaka och då var jag nära på att flippa. Så vi satte oss på spårvagnen och åkte tillbaka till Nordstan. Det var en bra helg och jag älskade verkligen att få vara med mina vänner i lördags och i söndags. 
Just nu sitter jag på en buss på väg till Gråbo.
Nej jag vet inte vart det ligger. Jag skall på läger och kommer att lägga upp lite gran om det från min mobil. 
Jag hoppas att ni har det bra och så ses vi snart!😘 xD