Kajsa xD

Jag är tillbaka!
Heej på er!
Jag är nu hemma igen!! Love it!!
Det var kul i Tyskland och jag tycker det var kul!
Men jag hade inget internet... Vilket gjorde att jag läste tre böcker med ca 400 sidor....
Jag borde inte ha internet oftare XD
Så jag har gjort olika saker bland annat varit på Bergen-belsen.
har någon av er läst Anne Franks dagbok?? Jag gjorde det. Det var en av dom böckerna jag läste. Otroligt bra så läs den.
Iallafall där ligger hennes syster och hon begravda i en av massgravarna.
Jag var också och shopa lite. Bland annat en manga!
Och ett bar nya glasögon!
 Jag har haft det så bra och det är så kul att komma tillbaka^~^
SES XD
#1 - Agnes

Jag var också i Bergen-Belsen för bara några veckor sedan. Helt sjukt att se och läsa allt inne på museet, men väldigt intressant!

Svar: Jaa det var det. Också lite sjukt att tänka att det finns så många. Men jag håller med dig om att det är intressant på ett sätt ^~^
Kajsa xD